29 ian. 2011

ora mea de scris...

   Nu stiu de ce, dar vad ca ora asta imi este dedicata scrieri pe blog...si nu e bine. Mi-am dat tot programul peste cap. Ma culc foarte tarziu, ma trezesc tarziu, intarzii la munca, deci toate bune pana acum:) Sigur, daca stau bine sa ma gandesc nici nu am cum sa scriu in timpul zilei. Intotdeauna apare ceva, de cele mai multe ori suna telefonul (precizez, minim 30 min la un apel, ceva deosebit!)  ori trebuie sa fug undeva...cert e ca mie niciodata nu-mi ajunge timpul. Imi aduc aminte de un fost sef pe care l-am avut in perioada cand lucram la un post de televiziune (al carui nume nu are rost sa-l precizez) care spunea la sfarsitul fiecarei sedinte :"At the and of the day, what did we do?". In traducere libera: am facut audienta, sau...
    Intrebarea asta mi-a marcat cumva existenta, si daca stau bine sa ma gandesc, mare lucru de atunci nu am mai prea facut. Cred ca m-a marcat atat de tare, incat nu i-am mai dat mare importanta. In timp a devenit o prea frumoasa poveste de spus si la altii. Omul sustinea ca nu conteaza ce faci in timpul zilei, pe romaneste nu conteaza cat o freci, daca la sfarsitul ei poti spune ca ai facut ceva constructiv atat pentru tine, dar in special pentru locul unde prestezi. Hai ca era haios omu', daca stau sa ma gandesc. De fapt cred ca de atunci am uitat cum e sa faci ceva care sa-ti placa atat de tare, si, at the end of the day sa zici: maine o sa fiu si mai bun! Trec printr-o perioada in care nu ma mai regasesc in multe lucruri. Nu ma plang, nu disper si nici nu ma deprim. Si asta pentru ca am trecut de toate etapele! hahaha! si nuuu, nu am luat-o razna!
   Ma intreb de multe ori cati dintre noi sunt "fericiti" cu ceea ce fac? ceea ce au? ceea ce iubesc? Viata mi-a dat intotdeauna lectii. Am observat ca de fiecare data binele nu este suficient. In timp, binele ti se pare o treaba fireasca si rutinata si vrei mai mult, si mai mult. Ceea ce nu e rau. Eu cred ca nemultumitului i se cuvine mai mult, nu i se ia darul. Poate ca darul ti se ia atunci cand vrei mai mult si nu faci ce trebuie si cum trebuie in acest sens. Habar nu am. Hai ca am scris prea mult. Mi-e somn...va mai scriu si maine...o sa revin la acest subiect...pana una alta poate imi scrieti si parerile voastre....vorba aia "with a little help from my friends":)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu