28 ian. 2011

Si eu cum fac?

   Se spune ca orice lucru facut prima data,  e un lucru greu. Ca a doua oara deja nu mai e ca prima data, iar a treia oara devine placere, asta e alta treaba...Vorbesc de blog aici, nu de sex! Dar cum toate lucrurile in lumea asta se invart in jurul unui ax, comparatia mi se pare fair. Treaba asta cu blogu' pare a fi la a doua incercare ceva dureros. Ce naiba sa scriu eu? Toata lumea ma pune sa scriu. Cand mi-am anuntat pagina de blog,  reactia celor din jurul meu a fost una peste asteptari, de parca ia uite cum scriitoarea din mine statuse ascunsa pana acum, iar talentu' si magia cuvintelor se pierdeau sub carcasa inca tanara si stralucitoare a persoanei in cauza:))) Nu nene, mie imi place sa vorbesc, nu sa scriu.
   Un coleg mi-a zis azi,"auzi colega, pune mana si scrie ceva, hai ca asteptam cu interes, doar stim ce poti". Ceea ce nu stie el e ca io in viata asta de kkt intotdeauana la examenele scrise am copiat, ca vorba aia, cine nu se descurca la oral? Doamne cat rad. Rad si scriu. Si sterg. Si iar scriu. Si iar sterg. Si mi-e somn. Si fumez. Bai nene, cat de tuta sunt? Io cred ca mi-am pus creieru pe sleep, altfel nu inteleg cum de nu pot sa va aburesc cu ceva interesant. Imi trec tot felul de prostii prin cap, rad in sinea mea si uit.Nu ma pot concentra sa leg o poveste. Nu va asteptati la cuvinte grele si metafore. Am invatat in 8 ani de televiziune si mai nou de presa, ca Sexul, Sangele si Sportul sunt lucrurile care vand cel mai bine, so this is not a blog for elevate people. Promit sa scriu des , povesti scurte si haioase! O sa incerc sa nu ma pierd aiurea in detalii nesemnificative si nici sa ma cenzurez, altfel nu as mai fi eu.
   Imi termin cea de-a doua si cea mai dureroasa postare, cu un hint, tot de la colegu'... foarte dragut si amabil imi propune "de ce nu te inregistrezi? dupa, poti pune pe foaie". Auzi la el, "da ce ma io's dactilografa? mie imi merge gura repede, nu mana!"....

4 comentarii:

  1. Sti cum e ..pofta vine mancand! Asa ca nu te impacienta si scrie mai departe. :) Ai tot ce iti trebuie..charisma, inteligenta,..si un dar de a povesti mai ceva ca raposatu' Creanga. :D Succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mamicaaaa facem altfel, cand ies cu tine iau notite si apoi ti le trimit ca sa construiesti tu povestea! Practic eu iti salvez pe hartie ideile esentialele, maximele si glumele, iar tu le transformi in povesti! :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. intelegi ce zic? sunt disprerata! tot umoru' si tot daru' meu de a povesti dispare cand ma apuc de scris!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. te inteleg, dar asta este decat o bariera! daca reusesti sa treci de ea, totul o sa vina de la sine! gandeste-te ca vorbesti cu cineva si scrie exact ce iti trece prin cap. Fara sa corectezi! Citeste varianta bruta si o sa vezi ca o sa te regasesti! :)

    RăspundețiȘtergere