24 ian. 2011

am vrut, n-am vrut, mi-am facut...

Traim in secolul vitezei si toata lumea are blog. Sigur, mi-am facut blog nu pentru a fi in pas cu lumea, cu timpurile, sau mai stiu eu cu cine, ci pentru ca am vrut sa vad daca pot sa am blog. Jesus, si nu a fost atat de complicat. De acu' incolo sa vezi distractie. Nici nu stiu cu ce sa incep, pentru ca cei care ma cunosc, stiu despre mine cat de mult imi place sa rad, sa povestesc, sa despic firul in patru...da live, nu scris.
Bun...pai am citit pe blogul lui Cabral, (hahah, nici nu stiu daca e pura intamplare, da mie mi s-a parut un semn suficient de puternic incat sa ma apuc de scris) cand ideea de a avea propriul blog imi trecea usor obsesiv prin minte. Toata ziua m-am gandit la asta, pentru ca deja existau prea multi factori care ma faceau sa-mi zic "daca aveam blog, acum scriam". dar iata ce zicea azi Cabral pe blogul lui personal:

"Sfat deloc cuminte pentru bloggerii incepatori.


Pana acum erau sfaturi cuminti si modeste* . Si erau asa pentru ca veneau de la mine.
De data asta nu mai e un sfat cuminte pentru ca nu mai vine de la mine, ci de la maestrul… Stephen King. Omu’ si-a facut timp pentru a scrie o carte despre scris, care i-a iesit – si asta! – de minune.  Si de-acolo va dau un extras:
“Va puteti apropia de actul scrisului cu nervozitate, emotia, speranta sau chiar cu disperare – senzatia ca nu veti reuri niciodata sa puneti in pagina tot ceea ce aveti in minte si in suflet.
Va puteti apropia de acest act cu pumnii inclestati si cu ochii ingustati, pregatiti sa faceti ravagii si sa-i doborati pe toti.
Va puteti aproapia de el pentru ca vreti sa convingeti o fata sa va ia in casatorie sau pentru ca vreti sa schimbati lumea...." - restu cititi pe www.cabral.ro


...nu, nu vreau sa conving pe nimeni sa ma ia de nevasta, nu vreau sa conving pe nimeni de nimic, dar nici nu pot sa zic de ce l-am facut. Poate ca vreau doar sa scriu ce mi se pare mie funny si sa nu rad singura atunci cand cei care ma cunosc nu sunt cu mine, cu restu' ma imprietenesc eu pe parcurs, asta sa fie problema:) E interesant cum unii oameni prefera sa scrie ceea ce simt si le este teama sa spuna pe gura ceea vor. Si ca ei poate ca sunt si eu...

apropo', am uitat sa ma prezint, imi puteti spune EA si atat...

4 comentarii:

  1. deci sunt prima si sunt mandra! esti un om frumos care are foarte multe lucruri de spus si de impartasit cu ceilalti! ai lav iu!

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mea, ma simt coplesita de complimentul facut. stii cum e, cine se aseamana, se aduna...ai lav u tu!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu te-am pus in bara , asa ca de azi inainte, de cate ori deschid calc. o sa te urmaresc! promit sa te citesc, sa te comentez, sa te trag de urechi si sa nu fiu de acord cu tine! :))))

    RăspundețiȘtergere